facile sur mes jambes jeudi

Banning

facile sur mes jambes jeudi

Mensajepor Banning » 26 Feb 2020, 05:49

Hardlopen met een hogere intensiteit verbrandt meer calorie?n per minuut, maar beperkt ook het aantal minuten dat u kunt hardlopen. Als we aannemen dat onze 130-pond vrouwelijke hardloper haar lage intensiteitstempo veel langer kan vasthouden dan haar hoge intensiteitstempo - laten we zeggen 60 minuten in plaats van 30 - beginnen de cijfers er anders uit te zien. Over die 60 minuten durende run, verbrandt ze 292 totale calorie?n met 146 zijnde vet calorie?n.

Als ze drie keer per week kan hardlopen, verbrandt ze 876 totale calorie?n en 438 vetcalorie?n op lage intensiteit (180 minuten) in tegenstelling tot 618 totale calorie?n en 246 vetcalorie?n op hoge www.susannabey.es intensiteit (90 minuten).

Voordat we een langere lage intensiteit leiden tot de koning van gewichtsverlies, moeten we nog een stukje van de vergelijking overwegen. Tot nu toe hebben we gekeken Adidas Zx 750 Mujer naar hardlopen met lage en hoge intensiteit in termen van de totale hoeveelheid calorie?n (ongeacht de bron) die per sessie worden verbrand. In de wereld van fitness en voeding staat dit bekend als bruto calorie?n. Om een ??beter beeld te krijgen van wat er echt gebeurt in onze voorbeeldagent en een die het meest direct van toepassing is op gewichtsverlies, moeten we kijken naar het aantal verbrande calorie?n.

Om netto calorie?n te vinden, moeten we het totale aantal calorie?n nemen dat onze voorbeeldloper heeft verbrand en het aantal calorie?n aftrekken dat haar lichaam zou hebben verbrand in dezelfde periode als ze in rust was. Voor Nike Air Pegasus 83 Herren deze berekening moeten we haar basaal metabolisme of BMR kennen, het aantal calorie?n dat ze in rust gedurende een periode van 24 uur zal verbranden. We gebruiken een rekenmachine zoals deze Nike Air Max Thea Mujer en gaan uit van de volgende gegevens: onze 130-pond vrouwelijke hardloper is 162 cm lang en 30 jaar oud. Dit geeft ons een BMR van 1.295 calorie?n per dag of 54 calorie?n per uur.

Nu we weten dat ze in rust 54 calorie?n / uur verbrandt, kunnen we onze twee voorbeeldruns nogmaals bekijken. 60 minuten op lage intensiteit verbrandt 292 bruto calorie?n - 54 BMR calorie?n = 238 netto calorie?n. 30 minuten op hoge intensiteit verbrandt 206 bruto calorie?n - 27 BMR calorie?n = 179 netto calorie?n.

Het kan er nog steeds uitzien als de kortere snellere run aanzienlijk minder calorie?n verbrandt, maar houd er rekening mee dat het slechts 30 minuten Adidas Superstar Womens duurt om te voltooien. Gebaseerd op de BMR van onze voorbeeldrenner, zal ze de komende 30 minuten nog eens 27 calorie?n verbranden, zelfs als haar lichaam aan het einde van haar run onmiddellijk Nike Air Max 2017 Herren in een rusttoestand ging. Dus, 179 netto calorie?n gedurende 30 minuten hardlopen + 27 BMR calorie?n voor de volgende 30 minuten = 206 calorie?n verbrand in 60 minuten.

Zaterdag: 18 magische mijlen. Ik was echt blij dat ze, ondanks dat ze het niet gemakkelijk hadden op donderdag en vrijdag, zich het grootste deel van de run vrij goed voelden en bewogen in een tempo waar ik erg blij mee was.

Zondag: Blijkt dat een oesterdiner niet voldoende is om achteraf de verjaardag van een vriend te vieren, en ik voelde gisteren mijn hersenen klotsen op mijn herstelmijlen. Herstel in meerdere betekenissen van het woord, maar ik kreeg 4 mijl binnen volgens mijn plan.

Nog steeds geen yoga, maar ik heb de lift, XT en al mijn runs binnen. Ik ben daar blij mee. Ik heb ook deelgenomen aan de marathontraining waar mijn hersenen in principe Nike Internationalist Uomo gewoon blijven rennen tussen: MARATHON LOPENDE COMPRESSIE SOKKEN SCHUIM ROLLEN bij herhaling, wat altijd een goed teken is voor mijn hardlopen, zo niet voor mijn gezond verstand.

Volver a “Movistar”